.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد از دست رویانیان به ستوه آمده

جمشید زارع در مورد استعفای محمد رویانیان گفت: از جزییات این موضوع خبر ندارم اما فكر كنم آقای رئیس جمهور هم از كارهای رویانیان به ستوه آمده و خسته شده است.

وی در مورد حضور احتمالی بهروز منتقمی در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل تصریح كرد: منتقمی یك مهره ورزشی است كه می‌تواند كمك كند، البته بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس درباره عملكرد رویانیان در پرسپولیس عنوان كرد: وقتی با این هزینه تیم در رده دوازدهم جدول است یعنی عملكرد خوب نبوده است. در این شرایط امضای تفاهم نامه با غول‌های فوتبال جهان، افتتاح دانشكده پرسپولیس، امضای قرارداد با قهرمانان المپیك و پارالمپیك نمی‌تواند عطش هواداران را كم كند. تمام هویت پرسپولیس تیم فوتبال بزرگسالان است كه آن هم در رده‌های پایین جدول حضور دارد.

زارع ادامه داد: اگر رویانیان می‌خواهد در پرسپولیس بماند باید دست از حرف‌های ضد و نقیض و مصاحبه‌های هر روزه بردارد، یكی از مشكلات بزرگ رویانیان همین حرف هاست. یك روز كریمی اسطوره است و روز دیگر صحبت‌های دیگری مطرح می‌شود، یك روز برنامه ۹۰ نماد عدالت است و یك روز باعث رواج دلالی! زیاد مصاحبه كردن رویانیان به همه لطمه می‌زند. فكر می‌كردم بعد از ۱۴،۱۵ ماه رویانیان روش كار در پرسپولیس را یاد بگیرد اما این طور نشد. توصیه من به رویانیان این است كه روی كارش تمركز كند چون مدیر بعدی گرفتار خواهد شد.

وی در مورد بحث خصوصی شدن پرسپولیس خاطرنشان كرد: چرا این موضوع باید اكنون مطرح شود، یعنی مطرح شدن این حرف‌ها ربطی به فضای تبلیغات انتخاباتی ندارد؟ من از زمانی كه نوجوان بودم در نزدیكی انتخابات بحث خصوصی شدن پرسپولیس و استقلال مطرح می‌شد به خاطر همین این مسائل را باور نمی‌كنم. قول می‌دهم دولت به هیچ عنوان حكم خصوصی شدن این ۲ باشگاه را صادر نمی‌كند.

زارع درباره واگذاری مجموعه انقلاب یا شیرودی به پرسپولیس گفت: مجموعه انقلاب در مالكیت آستان قدس رضوی است و نمی‌دانم رویانیان چرا بدون اطلاعات صحبتی را مطرح می‌كند. در مورد ورزشگاه شهید شیرودی هم یك بحث حاكمیتی مطرح است. حداقل ۱۰،۱۱ فدراسیون در این مجموعه وجود دارد و امكان ندارد این مجموعه به پرسپولیس برسد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: فتح‌الله زاده در بحث واگذاری ورزشگاه‌ها بسیار هوشمندانه عمل كرد اما متاسفانه رویانیان خیلی زود راضی شد، استقلال مجموعه كشوری را گرفت و پرسپولیس درفشی‌فر را كه خود رویانیان آن را تجهیز كرد. گرفتن درفشی‌فر هیچ امتیاز مثبتی نداشت.

زارع در مورد مصاحبه شیرینی علیه قلعه نویی گفت: معلوم است شیرینی اصلا مصاحبه قلعه نویی را نخوانده و این صحبت‌ها دیكته شده بود. متاسفانه شیرینی خواب است. آقای شیرینی! زمانی كه قلعه نویی افتخار آفرینی می‌كرد شما در كوچه، خاك بازی می‌كردی!

منبع: تسنيم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.